آموزشگاه فنی حرفه ای مدرس : کامپیوتر ،حسابداری ،عمران و معماری ،عکاسی،حقوق ،نقاشی و خوشنویسی
دوره های عمومی کامپیوتر

دوره های عمومی کامپیوتر

دوره های عمومی کامپیوتر شامل دوره هایی است که افرادی که بخواهند دانش پایه ای از کامپیوتر داشته باشند تا بتوانند امور روزمره خود را اداره نمایند می توانند دراین دوره ها ثبت نام نمایند. این دوره ها عبارتند از:

دوره آموزشی مهارتهای هفتگانه ICDL

ICDL چیست ؟ این سوالی است که برای بسیاری از افراد مطرح می گردد .ICDL مخفف کلمات (International Computer Driving Licence)  یا گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر است که هم اکنون جزء مهارتهای الزامی برای هر فرد در زندگی روزمره می باشد .خصوصا دانشجویان و شاغلین مراکز ، ادارات و سازمانها نیاز حیاتی به یادگیری و دانستن این مهارتها دارند.مهارتهای هفتگانه ICDL همانگونه که از نام آن پیداست شامل هفت مهارت مبانی و اصول کار با کامپیوتر، سیستم عامل مقدماتی، اینترنت و ایمیل ، واژه پرداز Microsoft Word ، نرم افزار صفحه گسترده Microsoft Excel ، نرم افزار ارائه مطالب Microsoft Power Point و پایگاه داده (بانک اطلاعاتی ) Microsoft Access  می باشد.

پس از گذراندن این دوره مدرک بین المللی ICDL  را در کمترین زمان ممکن دریافت می نمایید.

دوره آموزشی شهروند الکترونیک

دوره آموزشی شهروند الکترونیک گلچینی از اطلاعات ضروری و مورد نیاز کامپیوتری جهت پیشبرد امور روزمره است که با تاکید بیشتر برکارهایی که بیشتر جهت فعالیت های روزمره به آن احتیاج است همانند ثبت نام های اینترنتی ، انواع مختلف پرداخت های الکترونیک ، پرداخت قبوض ، خرید شارژ، رزرو بلیط هواپیما، قطار ، اتوبوس و…. و بطور خلاصه کارهای الکترونیکی روزمره ،  به افراد کمک می کند در کمترین زمان ممکن با یادگیری حداقل ها از عهده کارهای خود برآیند و نیاز به حضور را در مراکز مختلف و اتلاف وقت و انرژی و هزینه جهت این امور را کمتر نماید.

دوره آموزشی کاربر رایانه

در دوره های مهارتهای هفتگانه ICDL و همچنین شهروند الکترونیک مباحث ضروری مربوط به سیستم عامل و اینترنت آموزش داده می شود بطوریکه فرد بتواند از عهده انجام کارهای معمول کامپیوتر برآید. در دوره کاربر رایانه فرد علاوه بر فراگیری کلیه مطالبی که قسمت سیستم عامل و اینترنت و ایمیل دوره های مهارتهای هفتگانه ICDL و شهروند الکترونیک می آموزد، مطالب مربوط به سیستم عامل مقدماتی ، سیستم عامل پیشرفته  ، اینترنت و ایمیل را بصورت کامل و مبسوط ترو همراه با جزئیات فراگرفته  و علاوه بر این مطالب سخت افزار ، نصب ویندوز ، شبکه ، نصب درایور های سخت افزاری ، نصب برنامه ، ترفندهای ویژه ویندوز و بسیاری مطالب جالب ،آموزنده و کاربردی دیگر را فرا خواهد گرفت.

دوره کاربر رایانه جزء مهارت الزامی جهت دریافت دیپلم آموزش و پرورش در بسیاری رشته ها همانند کلیه دیپلم های کامپیوتر ، دیپلم حسابداری، دیپلم تعمیر مبایل ، دیپلم نقشه کشی و… است.

دوره آموزشی کاربر نرم افزار اداری

کاربر نرم افزار اداری همانگونه که از نام آن پیداست شامل کلیه نرم افزارهایی است که جهت کار در سازمانها وادارات مورد استفاده قرارمی گیرد این نرم افزارها شامل

, Microsoft Word,Microsoft Excel, Microsoft Access, Microsoft Powerpoint , One note, Sharepoint, Visio, OpenOffice می باشد