آموزشگاه فنی حرفه ای مدرس : کامپیوتر ،حسابداری ،عمران و معماری ،عکاسی،حقوق ،نقاشی و خوشنویسی
آموزش ورد(نرم افزار Microsoft Word)

آموزش ورد(نرم افزار Microsoft Word)

آموزش ورد (نرم افزار Microsoft Word ) از مبتدی تا پیشرفته، بصورت کاملا کاربردی و تخصصی و بصورت گام به گام ارائه می گردد. دوره آموزشی نرم افزار Microsoft Word را در آموزشگاه مدرس بصورت حرفه ای وکاربردی یاد خواهید گرفت. دوره آموزشی کامل که در دوره های مختلف از جمله دوره ICDL (مهارتهای هفتگانه ICDL) یا دوره آموزش نرم افزار اداری نیز ارائه می گردد. همچنین می توانید این دوره آموزشی را بصورت مجزا یاد بگیرید. دوره های آموزشی بصورت حضوری ، آنلاین و یا ارائه فیلم آموزشی و پشتیبانی آنلاین و نیز ترکیبی (بصورت غیر حضوری و حضوری ) ارائه می گردد.

فواید گذراندن دوره آموزشی ورد Word

دوره آموزش ورد(نرم افزار Microsoft Word) یکی از دوره های آموزشی ضروری برای کلیه افراد است . کسانیکه که بطور کلی با کارهای اداری سروکار دارند. از ایجاد یک نامه اداری ساده تا کتابهای چند صد صفحه ای همگی با بکارگیری این نرم افزار ارزشمند امکان پذیر است. هر چند توصیه ما به کلیه دوستان گذراندن دوره آموزشی نرم افزار word در قالب دوره کاربردی کاربر ICDL است . دوره ICDL که نرم افزارهای اداری شامل word, Excel ,Access ,Power point را تحت پوشش قرار می دهد. اما گذراندن دوره آموزشی ورد هم می تواند تاثیر به سزایی در جهت بهبود کارمان داشته باشد.

نرم افزار Word یک نرم افزار ویرایشگر متن است. طیف گسترده ای از کارهای ویرایش متن از جمله کارهای اداری ، نامه های اداری ، چاپ کتاب ، جزوه ، پایان نامه و….. از این نرم افزار استفاده می شود.

نرم افزار های ویرایشگر متن زیادی وجود دارد که پرکاربردترین و معروفترین نسخه های مورد استفاده در ایران ، نرم افزار ورد شرکت Microsoft هست که هم اکنون ورژن ۲۰۱۹ آن در بازار موجود و مورد استفاده قرار میگیرد.اگر چه نسخه های دیگر هم تفاوت زیادی با هم ندارد .نسخه ۹۷ تا ۲۰۰۳ از نظر شکل ظاهری و پسوند ذخیره سازی تفاوت عمده با نسخه های ۲۰۰۷ به بعد دارد، اما تفاوت نسخه ۲۰۰۷ با نسخه های بعدی از نظر ظاهری دکمه office تبدیل به تب file شده است.

آموزش حرفه ای و تخصصی ورد Microsoft Word
بهترین آموزشگاه حرفه ای و تخصصی ورد برگزار کننده دوره های حرفه ای Microsoft Word

نسخه متن باز یا Open Source نرم افزار ویرایشگر متن در سری open office قرار گرفته است.