آموزشگاه فنی حرفه ای مدرس : کامپیوتر ،حسابداری ،عمران و معماری ،عکاسی،حقوق ،نقاشی و خوشنویسی
مجتمع آموزشی مدرس

دپارتمان حسابداری

آموزش دوره حسابداری

برای شروع آموزش دوره حسابداری در بهترین آموزشگاه حسابداری اصفهان ،نخست تعریف کوتاهی از حسابداری بدانیم. برای حسابداری تعاریف گوناگونی وجود دارد  در کتابهای قدیم حسابداری را فن ضبط ،جمع آوری،تجزیه و تحلیل و یا رویدادهایی  که اثرات مالی دارند تعریف نمودند. حسابداری را این گونه هم می شود تعریف کرد که دانشی است که با بکار گیری آن اطلاعات مربوط  به معاملات و عملیات مالی و رویدادها ی دارای اثر مالی بر یک موسسه ، جمع آوری ، تجزیه،تحلیل،اندازگیری ثبت طبقه بندی و….گزارش می شود.

حسابداری درعین سادگی دنیای بزرگی از روشها ومباحث می باشد که هرروزه نیز در حال پیشرفت است. امروزه  استفاده از حسابداری را در سرمایه گذاریها وتصمیم گیریهای کلان اقتصادی می بینیم.

حسابداری جزء ۱۰حرفه ی پول ساز و فرصت شغلی بسیار گسترده ای در ایران دارد.  برای پیشرفت در حسابداری می توان از مطالعه  آموزش و استفاده از تجارب افراد فعال در این حرفه بهره گرفت.

آنچه یک حسابدار حرفه ای باید بداند  شامل مجموعه ای از مهارت ها اطلاعات و استاندارد های حسابداری و قوانین است.

آموزش دوره حسابداری در بهترین آموزشگاه حسابداری اصفهان

جهت یادگیری حسابداری دانش خاصی مورد نیاز نیست. درصورتیکه در این زمینه علاقمند هستید. ثبت نام در دوره های حسابداری آموزشگاه مدرس راه گشا خواهد بود. در دوره های آموزشی آموزشگاه فنی و حرفه ای مدرس آموزش از سطح مبتدی تا پیشرفته بصورت گام به گام انجام خواهد شد.

درصورتیکه مبتدی هستید و هیچ دانشی در این زمینه ندارید. شروع آموزش برای شما از حسابداری مقدماتی خواهد بود. در این دوره آموزشی شما مفاهیم پایه و اساسی حسابداری را یاد خواهید گرفت. آشنایی با انواع شرکت های مختلف ، انواع حسابها (بدهکار و بستانکار) ، انواع صورتهای مالی ، دفاتر روزنامه ،کل و… مطالبی است که در این دوره یاد خواهید گرفت.

پس از دوره حسابداری مقدماتی شما می توانید هر یک از دیگر دوره های حسابداری را آموزش ببینید. پیش نیاز تمامی این دوره ها ، دوره حسابداری مقدماتی است.

پیشنهاد ما به شما چنین است. پس از گذراندان دوره حسابداری مقدماتی ، دوره حقوق و دستمزد را حتما سپری کنید. چراکه در دوره نرم افزار در بخش حقوق و دستمزد شما نیازمند گذراندن این دوره هستید تا مفاهیم نرم افزاری حقوق و دستمزد را درک کنید. در صورت تمایل گذراندن دوره حسابداری تکمیلی نیز پیشنهاد می شود هر چند الزامی نیست. بعد از آن ازدیگر الزامات بازار کار یادگیری نرم افزار حسابداری است. توجه بفرمایید که در این مورد نیاز نیست که شما چندین نرم افزار را آموزش ببینید. یادگیری اصول کار با یادگیری یک نرم افزار محقق خواهد شد و کار با سایر نرم افزارها با گذراندن زمان کوتاه و جستجوی کوتاه ،(چون اصول اساسی کار را می دانید) مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

تا این مرحله شما از پس کارهای معمول حسابداری برمی آیید.  اما در صورت نیاز به انجام کارهای تخصصی نیاز به آموزشهای تکمیلی خواهید داشت.

آموزش دوره های پیشرفته حسابداری

دوره ویژه مالیاتی : در این دوره که دوره کاملی می باشد شما با مباحث مالیاتی بصورت کامل آشنا خواهد شد. (اطلاعات تکمیلی آنرا در صفحه مربوط به حسابداری می توانید مشاهده کنید.)

دوره حسابداری صنعتی : درصورتیکه نیاز دارید در یک کارخانه یا کارگاه صنعتی بعنوان یک حسابدار صنعتی مشغول به کار شوید دوره های حسابداری صنعتی درجه ۲ و ۱ به شما کمک خواهد کرد.

علاوه بر آن سایر دوره های آموزشی مانند کاربر امور بانکی ، مسئول سفارشات، سرپرست ترخیص محصول و…. نیز در آموزشگاه فنی حرفه ای مدرس برگزار می شود.

آموزش دوره های بورس و اوراق بهادار

حتما با کسانی برخورد داشته اید که بدون داشتن دانش کافی اقدام به سرمایه گذاری اشتباه در بورس نموده و متاسفانه بخش اعظمی از سرمایه خود را از دست داده اند. در سمت دیگر افرادی را دیده اید که با سرمایه گذاری درست در این بازار ، سرمایه خود را چند صد برابر کرده اند و پیش از هر بازار دیگری از جمله سکه و طلا ،مسکن ، اتومبیل و…. سود کرده اند.

آموزشگاه فنی حرفه ای مدرس ، در این زمینه نیز دوره های تحلیل تکنیکال بورس و تحلیل بنیادی (فاندامنتال) و نیز تابلو خوانی بورس را برگزار می نماید.

در زمینه بین الملل نیز دوره های فارکس را برگزار می نماید.

 

مدرک بین المللی حسابداری

پس از گذراندن هر یک از دوره های حسابداری در آموزشگاه فنی حرفه ای مدرس شما می توانید با شرکت در آزمون کتبی و عملی و قبولی در آزمون مدرک بین المللی حسابداری در رشته مورد نظر را دریافت نمایید.روند شرکت در آزمون را از اینجا ببیند.