آموزشگاه فنی حرفه ای مدرس : کامپیوتر ،حسابداری ،عمران و معماری ،عکاسی،حقوق ،نقاشی و خوشنویسی
آموزش عملی و گام به گام اکسس Access

آموزش عملی و گام به گام اکسس Access

آموزش عملی و گام به گام اکسس Access ، حل تمرین جامعی است ، که کمک شایانی به یادگیری اکسس به شما می کند. احتمالا قبلا آموزش اکسس Access را در کلاسهای حضوری یا غیرحضوری و یا آنلاین آموزشگاه مدرس گذارنده اید. در این بخش حل تمرین جامع اکسس که در کلاس در اختیار شما قرار گرفته است را بصورت فیلم مشاهده خواهید کرد.

این بخش برای دوستانی که آشنایی نسبی با نرم افزار اکسس دارند بسیار مفید خواهد بود.

دانلود آموزش اکسس Access

پس از آموزش و یادگیری برنامه اکسس Access ، مشاهده حل این تمرین جامع می تواند کمک شایانی به شما در جهت یادگیری اکسس Access باشد. جهت موفقیت در آزمون فنی حرفه ای یادگیری این مبحث الزامی خواهد بود.

چرا باید اکسس Access بیاموزیم؟

آموزش عملی و گام به گام اکسس Access چه مزیتی برای ما دارد؟ بصورت معمول دوره آموزشی اکسس Access ، یکی از سرفصل های دوره کاربر ICDL است. دوره آموزشی ICDL شامل هفت مهارت است . یکی از این مهارتها آموزش نرم افزار Microsoft Access می باشد.نرم افزار اکسس جزء نرم افزارهای دیتابیس (Data Base) یا بانک اطلاعاتی است.از بانک های اطلاعاتی برای نگهداری و مدیریت داده ها استفاده می گردد. نرم افزاری پرکاربرد برای کاربرانی که بدنبال نرم افزاری برای نگهداری داده ها هستند. از مزیت های نرم افزار اکسس ، پرس و جو (Query) های متنوعی که میتوان برای انواع مختلف جستجو ها از آنها استفاده نمود اشاره کرد. مزیت جذاب دیگر نرم افزار اکسس گزارشات (Report) های جذابی است که میتوان ایجاد کرد ، که تقریبا ویژگی کم نظیری است.